Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Στέφανε Καλό σου Ταξίδι......


Στις 8-3-2008 έφυγε τόσο άδικα από κοντά μας σε ηλικία 47 ετών ένας μοναδικός άνθρωπος, ένας άριστος οικογενειάρχης, ένας καλός φίλος, ένας αγαπητός συνάδελφος, ο Σχης εα Στέφανος Τουρναβίτης.

Πως έβαλε απάνω σου
το χέρι του ο χάρος ;
που βρήκε τόση δύναμη;
ποιος του δωσε το θάρρος;

Μπαμπέσικα σου φέρθηκε
στα πιο καλά σου χρόνια
να μη σ΄ αφήσει να χαρείς
Ζωή, παιδιά και εγγόνια

Ο Στέφανος Τουρναβίτης αποφοίτησε από την Σχολή Ευελπίδων το 1983, όπου και ονομάσθηκε Ανθυπολοχαγός Πεζικού. Υπηρέτησε σε πολλές μονάδες του πεζικού σε όλη την Ελλάδα. Φοίτησε σε όλα τα σχολεία του όπλου του με άριστες επιδόσεις, όπως επίσης υπήρξε και διοικητής σε αρκετές μονάδες του πεζικού. Πάντα αγαπητός τόσο στους ανωτέρους του, όσο και στους κατωτέρους του, που πάντα είχαν να κάνουν τα καλύτερα σχόλια. Και επειδή στο στρατό συνήθως οι καλοί φεύγουν πρόωρα αποφάσισε να δηλώσει παραίτηση και να αποστρατευθεί για να αφοσιωθεί στην οικογένεια του που τόσο λάτρευε. Πραγματικά εδώ και ένα χρόνο ο Στέφανος ήταν απόστρατος.
Γνώρισα τον Στέφανο το 1986 σε μια μονάδα της Κομοτηνής. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, το πάντα χαμογελαστό παιδί, με το πηγαίο χιούμορ και τα πειράγματα του, το ήθος του, καθώς και ο εξαιρετικός χαρακτήρας του, κάτι που στο επάγγελμα μας συναντάς δύσκολα. Συνδεθήκαμε φιλικά. Με στρατιωτικούς δεν έκανα και τόση παρέα. Ο Στέφανος ήταν όμως κάτι διαφορετικό από τους άλλους στρατιωτικούς. Δεν θα ξεχάσω ποτέ, κάποτε που περνούσα μια πολύ δύσκολη φάση στη ζωή μου, ο Στέφανος ήταν πάντα δίπλα μου καλύτερα και από αδελφός. Αργότερα γίναμε και κουμπάροι.
Συγκλονισμένος από τον άδικο χαμό του φίλου μου, συναδέλφου μου και κουμπάρου μου θέλω να ευχηθώ, για μια ακόμη φορά στην οικογένεια του τα θερμά μου συλλυπητήρια, και ο θεός να τους δίνει δύναμη και κουράγιο για να αντέξουν σ΄ αυτήν την μοναδική δοκιμασία.

Σπύρος Ματιάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου