Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Eπιστολή διαμαρτυρίας 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου


Εκ μέρους του 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου, εμείς μια μικρή ομάδα παιδιών, με αυτή μας την επιστολή επιθυμούμε, σε βάθος να σας γνωστοποιήσουμε τις σκέψεις και την οργή μας, μα και να σας ευαισθητοποιήσουμε για το σχέδιο «Καλλικράτης» που ταλανίζει τις σχολικές κοινότητες όλης της χώρας.


Τα τωρινά γεγονότα επιδιώκουν πάραυτα να ξεριζώσουν ακόμα και αυτόν τον εφοδιασμό.

Το σχέδιο του «Καλλικράτη» με τις συγχωνεύσεις των σχολείων θα αποδυναμώσει ένα σύστημα το οποίο δεν ανταπεξέρχεται στις πνευματικές και επαγγελματικές μας ανάγκες, μεταμορφώνοντάς το σε έναν απρόσωπο χώρο όπου όχι μόνο δεν θα παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά θα υποβαθμίσει και την έννοια της κοινωνίας γενικότερα. Διαγράφεται ένα εφιαλτικό τοπίο για τους μαθητές, γονείς, τους εκπαιδευτικούς.


Η φθηνότερη επένδυση γίνεται πιά στη εκπαίδευση. Όμως το καλύτερο δυνατό μέσο ανάπτυξης του πνεύματος και της κοινωνίας είναι η παιδεία. Και αυτά που ανελέητα την καταστρέφουν είναι τα διάφορα ανά καιρούς πολιτικά σχέδια εξόντωσης.


Μα τι βάλλεται; Βάλλεται η Ελλάδα; Βάλλεται η γνώση; Ποιο είναι το σχέδιο εξόντωσης; Γιατί κανείς δεν ακούει τις απεγνωσμένες φωνές μας; Δεν ζητάμε πολλά. Ένα ολοκληρωμένο καρποφόρο σύστημα το οποίο θα βοηθήσει όχι μόνο στην εξύψωση του πνεύματός μας, μα και θα αναπτύξει την συνείδησή μας, πολιτική και κοινωνική, αποφέροντας έτσι στην κοινωνία τα μέγιστα.


Εσείς οι πολιτικοί, ως αντιπρόσωποι του λαού, οι ορθολογιστές, θα έπρεπε να το είχατε ήδη καταλάβει, να το είχατε ήδη εφαρμόσει αυτό το σύστημα και να μην περιμένετε μερικά παιδιά, απολιτικοποιημένα όπως νομίζετε, να σας το επισημάνουνε.


Θέτουμε έναν στόχο. Έχουμε ένα όνειρο. Περιμένουμε την υλοποίησή του. Αλλά η πολιτική μπουλντόζα τα καταστρέφει και τα παρασέρνει όπου τα συμφέροντα προστάζουν. Αυτή δεν είναι η αλήθεια;


Το μέλλον μας διαγράφεται με μελανά χρώματα.


Φανταστείτε τάξεις 30 και πλέον μαθητών.


Ένα σχολικό περίπατο 300 μαθητών.






Πού θα γίνονται οι εκδηλώσεις μας αφού δεν έχουμε ούτε αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων.






Θέλετε να εθιστούμε στη μαζοποίση και στην ανωνυμία;


Τώρα γνωριζόμαστε μαθητές - καθηγητές, ξέρουμε ποιοι είμαστε, οι καθηγητές μας εξατομικεύουν με κόπο πολύ, αλλά τα καταφέρνουν. Στο μέλλον;






Είμαστε το αύριο της χώρας, είμαστε οι ελπίδες σας. Με τις συγχωνεύσεις όμως των σχολείων πώς θα αναδειχθούμε σε αξιόλιγα μέλη της κοινωνίας; Πώς θα φαντάζει το μέλλον χωρίς μόρφωση; Χωρίς παιδεία και αξίες; Θα είμαστε τα πειραματόζωα ενός κατεστημένου;






Εσείς κύριε Παρίση, αν ήσασταν τώρα παιδί τι θα κάνατε;






Με σεβασμό


Η ομάδα που εκπροσωπεί το 3ο Γυμνάσιο Αργοστολίου.






Λάτση Σωτηρία Γ'






Λάτσης Λεωνίδας Β'






Μπαζίγος Αλέξανδρος Γ'






Βαρδαραμάτου Αριάδνη Γ'






Γεωργάτου Μαγδαληνή Γ'






Καπλάνη Οριάννα Γ'






Θωμά Ουρανία Γ'






Ζεκιόλαρι Χριστιάννα Γ'






Ζώη Ακριβή Γ'






Παυλάτος Νικόλαος Β'






Φωή Μαρία Β'






Καλαφάτης Γεράσιμος Β'






Κοιλιάς Γεώργιος Β'






Τζαννάτος Μάρκος Β'






Κοκκόλης Δημήτριος Β'






Μινέτος Γεράσιμος Β'






Μαντά Αλεξάνδρα Β'






Βαλσαμή Φωτεινή Β'






Χαλιώτης Λούκας Β'






Παυλάτος Βαγγέλης Β'






Μπενετάτου Αιμιλία Γ'






Αμπατζής Παναγιώτης Β'






Παγουλάτου Τίτα Γ'






Αγγούρια Ελευθερία Γ'






Αγγούριας Σπυρίδων Α'






Αλιάι Χριστίνα Α'






Αμβροσιάτος Χρυσοβαλάντης Α'






Αντωνίου Νικόλαος Α'






Γεωργάτου Ελένη Α'






Γιαννάς Τζέημς Φλέτσερ Α'






Γκερβενί Γιώργο Α'






Γκορέγια Φάμπιο Α'






Γκοτσκάι Άντζελα Α'






Δέρβου Αικατερίνη Α'






Δημητράτος Αναστάσιος Α'






Διακάτου Γερασιμούλα Α'






Ζώη Χριστίνα Α'






Καπλάνη Ντόναλντ Α'






Καππάτου Χριστίνα Α'






Καρλής Διονύσιος Α'






Κεκάτου Μαρία Α'






Κουνάδη Μαρία Α'






Λασκαράτου Βάνα Α'






Λυκούδη Αιμιλία Α'






Τσώκου Ελεάνα Α'






Αλιβιζάτος Γεώργιος Α'






Κουρβισιάνος Γεώργιος Α'






Μένοβ Μπογιάν Α'






Μητρόπουλος Νικόλαος Α'






Μπαζίγου Μαρία Α'






Μπάχα Ντανιέλα Α'






Νεοφύτου Διαμαντώ Α'






Νικολάου Νικόλαος Α'






Νιφοράτος Θεοτόκης Α'






Παντελειός Ηρακλής Α'






Παπαναστασάτου Ρεβέκα Α'






Πολυκράτης Κυριάκος Α'






Πυλαρινός Νικόλαος Α'






Ροσολύμου Κων/να Μανόλια Α'






Σπυράτος Χαράλαμπος Α'






Σταθάτου Μαρία Α'






Στελλάτου Αικατερίνη Α'






Τζιβράς Στέφανος Α'






Φραγκισκάτου Φωτεινή Α'






Φραγκοπούλου Αμαλία Α'






Χαλιώτη Αλεξάνδρα Α'






Κολέτση Σοφία Β'






Κουμαριώτης Διονύσιος Β'






Νανούσι Μαρία Α'






Παναγιωτάκη Σταυρούλα Β'






Ρίνγκβαλντ Αλέξανδρος Β'






Σαλακά Ηλιάνα Β'






Σούτη Βασιλική Β'






Βασσάλας Σπυρίδων Β'






Γερολυμάτος Ιωάννης Χρήστος Β'






Κόκκαλης Παναγιώτης Β'






Κουρκουμέλης Στέφανος Β'






Μωραϊτη Ναταλία Β'






Παπαδάτου Γεσθημανή Β'






Παυλάτου Δανάη Β'






Πετράτου Αικατερίνη Β'






Πυλαρινού Ιωάννα Β'






Σουρβάνου Δήμητρα Χριστίνα Β'






Σπηλιώτης Μάρκος Β'






Σπυράτου Ειρήνη Β'






Τριανταφυλλίδου Χριστίνα Β'






Χαλικιά Αικατερίνη Β'






Χαλιώτης Γεράσιμος Β'






Διακάτος Γεώργιος Γ'






Κατινά Ιωάννα Γ'






Κόρμαλης Νικόλαος Γ'






Κίριο Σταύρος Γ'






Σπυράτου Στάμω Γ'






Ζαρκάδα Αικατερίνη Γ'






Μηνά Παναγιώτα Γ'






Ψαρρού Δήμητρα Γ'






Λουκανάρης Νικόλαος Γ'






Απέργη Αικατερίνη Γ'






Τζιβράς Γεράσιμος Γ'






Κατσιγιάννης Διονύσιος Γ'






Μοσχονάς Διονύσιος Γ'






Γκίκα Αγγελική Γ'






Λάλλη Θεοδώρα Γ'






Κοκκόση Κων/να Γ'






Μεσσάρη Μαρία Γ'






Βλάχου Θέκλη Γ'






Ζαπάντη Ναυσικά Γ'






Ντόκο Ντονίκα Γ'






Γαβριελάτου Στάμω Γ'






Βουτσινά Σοφία Αλεξάνδρα Γ'






Κουλουμπή Σπυριδούλα Γ'






Κίριο Νικόλαος Γ'






Σαμετάι Αντμίρ Γ'






Παγουλάτος Μπάμπης Γ'






Χριστοφοράτου Τριανταφυλλιά Γ'






Μπουζούκα Παρασκευή Γ'






Μικάϋα Λάνα Γ'






Μούκα Τζέσσικα Γ'






Παπαδάτου Αυγούστα Γ'






Προβατά Ειρήνη Γ'






Αλιβιζάτου Άννα Μαρία Γ'






Κομπορόζου Αγγελική Γ'


Η Ελληνική παιδεία, για ακόμη μια φορά τα τελευταία τριάντα χρόνια, βρέθηκε στο επίκεντρο συγκρούσεων και αντιδράσεων που δυστυχώς την υποβιβάζουν συνεχώς. Κοινή είναι η διαπίστωση ότι οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις που προωθήθηκαν ως τώρα στην ελληνική παιδεία δεν οδήγησαν στη βελτίωση της ποιότητας και στον εφοδιασμό των μαθητών και των φοιτητών με τα απαραίτητα για την πνευματική και επαγγελματική τους κατάρτηση και ανέλιξη. Όμως τώρα τα πράγματα οδηγούνται προς το χειρότερο. Μπορεί η γαλούχησή μας στα σχολεία να υπήρξε ανεπαρκής ή ελλειπής, αλλά μέσα από το μεράκι ανθρώπων που αληθινά αγαπάνε αυτό που η μόρφωση πρευσβεύει, ένα ολοκληρωμένο σύνολο βασικής μόρφωσης για τους Έλληνες υφίσταται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου