Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008

ΤΟ 2005 ΤΟ ΚΥΣΕΑ ΥΠΕΒΑΛΕ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ SAIC-SIEMENS ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ C4I

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΚΑΙ
ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Για τους κ.κ Υπουργούς Δικαιοσύνης και Εσωτερικών
ΘΕΜΑ: «Μια προσβλητική για κύρος των θεσμών και ενδεικτική των υπηρετικών εξαρτήσεων της Κυβέρνησης από ισχυρά οικονομικά συμφέροντα, ενέργεια που προφανώς δικαιολογεί και τις εισπράξεις των τεράστιων ποσών μαύρου χρήματος που διακινήθηκαν από τη SIEMENS μετά το 2004 προς τη χώρα μας, είναι η πρωτοφανής προκλητικά, απαράδεκτη αποικιοκρατική, υποτελής διαπλεκόμενη και ύποπτη ενέργεια ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ SAIC/SIEMENS ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΗΚΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΔΙΑΡΡΟΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΥΣΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ SAIC/SIEMENS, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΣΕΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ (!!!) ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Τελικά, όλες οι υποδείξεις της εταιρείας ακολουθήθηκαν αδιαμαρτύρητα από την Κυβέρνηση Καραμανλή προς τεράστια ζημία του Δημοσίου συμφέροντος γεγονός που αποτελεί απιστία σε βάρος του δημοσίου και των Ελλήνων Πολιτών!»

Ένα ακόμα σκάνδαλο, με πρωταγωνίστρια και πάλι την εταιρεία SIEMENS, το οποίο οδεύει προς συγκάλυψη και το οποίο συνδέεται με πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο είναι και η ύποπτη διαχείριση της προμήθειας του συστήματος C4I (Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων) από την Κυβέρνηση Καραμανλή, η οποία ουσιαστικά οδήγησε το Ελληνικό Δημόσιο σε παραίτηση από το μεγαλύτερο μέρος των δικαιωμάτων, εγγυήσεων και διασφαλίσεων που προέβλεπε η αρχική σύμβαση του 2003!
Συγκεκριμένα, η SAIC/SIEMENS σύμφωνα με την αρχική σύμβαση έπρεπε να παραδώσει μέχρι την 28/5/04 το σύστημα C4I(Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων) με τα 30 υποσυστήματά του σε πλήρη λειτουργικότητα και όλα μαζί. Με υπαιτιότητα της SAIC/ SIEMENS η παράδοση δεν έγινε το χρόνο και με τους όρους που προέβλεπε η σύμβαση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των συστημάτων αυτών ήταν η έλλειψη διαλειτουργικότητας που διαπιστώθηκε από τις πρώτες δοκιμές. Η αρχική Σύμβαση προέβλεπε ότι με την παρέλευση 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης, δηλαδή την 28.11.04 η SAIC/SIEMENS εφόσον δεν είχε ανταπεξέλθει στις συμβατικές της υποχρεώσεις έπρεπε να κηρυχθεί έκπτωτη, ενώ περιείχε αυστηρές ρήτρες, εγγυητικές επιστολές και πλήθος όρων που δημιουργούσαν ισχυρές δικλείδες ασφαλείας για το δημόσιο συμφέρον.
Αυτή η αρχική σύμβασή, παρά την αυξημένη διαπραγματευτική δύναμη με την οποία οι αυστηροί όροι της εξόπλιζαν την Ελληνική πλευρά, κατέληξε να τροποποιηθεί από την Κυβέρνηση Καραμανλή με επαχθέστατο τρόπο για το Ελληνικό Δημόσιο, μετά την προσωρινή παραλαβή των συστημάτων στην όποια κατάσταση βρίσκονταν τον Ιούλιο του 2004 και μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων, δηλαδή αφού είχε εκλείψει πλέον κάθε έννοια επείγουσας ανάγκης που θα δικαιολογούσε διαπραγματευτική αδυναμία για την Ελληνική πλευρά! Αυτονόητη «κόκκινη γραμμή» για το Ελληνικό Δημόσιο ήταν να παραδοθούν όλα τα συστήματα μαζί, σε λειτουργία και διαλειτουργία μεταξύ τους, προκειμένου οι συνέπειες της όποιας δυσλειτουργίας ενός υποσυστήματος να αντικατοπτρίζονται στην συνολική λειτουργία του συστήματος με ανάλογη μείωση του τιμήματος προς την SAIC/ SIEMENS. Αντίθετα, η κοινοπραξία επεδίωκε κάθε υποσύστημα να παραληφθεί χωριστά και οι απομειώσεις να γίνουν στα επιμέρους υλικά, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι σοβαρές μειώσεις του τιμήματος που έπρεπε να γίνουν για την έλλειψη της διαλειτουργικότητας των συστημάτων και χωρίς να εξυπηρετείται τελικά ο σκοπός της προμήθειας, που ήταν να έχει η χώρα μας ένα συνολικό σύστημα και όχι διάφορα σκόρπια υποσυστήματα αμφιβόλου λειτουργικότητας!
Έγγραφο αποδεικνύει ότι οι επαχθέστατοι όροι, που αποδέχθηκε η Κυβέρνηση Καραμανλή κατά την τελικά εν κρυπτώ τροποποίηση της σύμβασης, είχαν καθʼ ολοκληρία υποδειχθεί στην πολιτική ηγεσία από την SAIC/SIEMENS ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ «ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗΣ» ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΥΣΕΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ!
Αναλυτικότερα, τον Απρίλιο ενώ εκκρεμούν οι διαπραγματεύσεις για την τροποποίηση της αρχικής σύμβασης, η αρμόδια πολιτική ηγεσία αποστέλει στην SAIC/SIEMENS σχέδιο της σχετικής απόφασης του ΚΥΣΕΑ, προκειμένου η ιδιωτική κοινοπραξία να προ-εγκρίνει το περιεχόμενο μίας από τις βασικές και σε ανώτατο επίπεδο αρμοδιότητες μιας δημοκρατικά εκλεγμένης Κυβέρνησης! Η ίδια η κοινοπραξία στην από 18/4/05 επιστολή της στην αρμόδια πολιτική ηγεσία αναφέρει:
«ΈΧΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΣΕΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2005. ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΔΟΘΗ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΟΤΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΛΗΦΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΣΕΑ».
Φαίνεται ότι όσο απεχθάνεται η Κυβέρνηση Καραμανλή το διάλογο με κοινωνικούς φορείς κατά την επιβολή της αντιλαϊκής και αντιαναπτυξιακής πολιτικής της, τόσο επιθυμεί το διάλογο, αλλά κυρίως την «ευλογία» των μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων που υπηρετεί, αναφορικά με το πώς θα διαθέτει τα χρήματα του Ελληνικού λαού ερήμην του!
Ενδεικτικές του σκοτεινού και αντίθετου με κάθε έννοια θεσμικής λειτουργίας παρασκηνίου είναι οι ανατριχιαστικές για το καταβαραθρωμένο επίπεδο διαφάνειας και λειτουργίας των θεσμών στη χώρα μας φράσεις της επιστολής της SAIC/SIEMENS προς την πολιτική ηγεσία, όπως:
«… ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΘΕΙ.»
Πρόκειται για πρωτοφανείς αντιθεσμικές και υπόγειες μεθοδεύσεις, που δυστυχώς, επιβεβαιώνονται από το αποτέλεσμα, αφού τελικά με απόρρητη (!!!) Υπουργική απόφαση υπαγορεύονται σε μία Επιτροπή που συστάθηκε προς το σκοπό το σύνολο των όρων που επιθυμούσε η SAIC/ SIEMENS για την συμφέρουσα για αυτήν τροποποίηση της Σύμβασης!
Ειδικότερα, μετά την γεμάτη ασφυκτικές προς το Δημόσιο υποδείξεις επιστολή της SAIC/SIEMENS προς την αρμόδια πολιτική ηγεσία, για το τι πρέπει να αποφασίσει το ΚΥΣΕΑ για την τροποποίηση του συστήματος C4I (Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων)τελικά:
· Κατά παράβαση της υπʼ αριθμ. 166/2006 Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και των από 30/1/06 έγγραφες συστάσεις του τότε αρμόδιο Γ.Γ. κ. Ζορμπά ότι για την έγκυρη τροποποίηση της σύμβασης απαιτείται νέα απόφαση ΚΥΣΕΑ, προκειμένου να μεταβληθούν οι όροι που έθετε η προηγούμενη απόφαση ΚΥΣΕΑ, τελικά η σύμβαση τροποποιήθηκε ετσιθελικά και εν κρυπτώ με τον επαχθέστερο για το Δημόσιο τρόπο χωρίς ποτέ να εκδοθεί η απαιτούμενη απόφαση του ΚΥΣΕΑ!
·Αντ’ αυτής τον Ιούλιο του 2006 κατατίθεται και ψηφίζεται ύποπτη τροπολογία στη Βουλή, που ενσωματώνεται στο αρ. 19 του ν. 3483/2006 με την οποία η αρμοδιότητα για την εν λόγω τροποποίηση περνά αποκλειστικά στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
· Στη συνέχεια και συγκεκριμένα στις 11/9/06 η πολιτική ηγεσία του πλέον αποκλειστικά αρμόδιου Υπουργείου υπογράφει Υπουργική Απόφαση, που ουδέποτε δημοσιεύει στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως χαρακτηρίζοντάς τηςν ως απόρρητη, με την οποία υπογορεύονται στην Επιτροπή Διαπραγμάτευσης οι επιθυμίες της ιδιωτικής κοινοπραξίας σε βάρος του Δημοσίου!


Τελικά στις 29/3/07 υπογράφεται η τροποποιημένη Σύμβαση και το Ελληνικό Δημόσιο καταλήγει να παραλαμβάνει σκέτο ηλεκτρονικό υλικό παραβλέποντας την ανάγκη και τον αρχικά συμφωνημένο βασικό όρο διεπαφής των υποσυστημάτων C4I(Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων). Οι όποιες τελικά απομειώσεις θα υπολογιστούν με τον τρόπο που επιθυμεί η SAIC/SIEMENS δηλαδή ανεξάρτητα με τις συνέπειες των ελλείψεων στις συνολική αποτελεσματικότητα του συστήματος και τελικά το Δημόσιο θα καταβάλει πολύ περισσότερα από τα πραγματικά οφειλόμενα χρήματα. Οι εγγυητικές επιστολές θα επιστραφούν και οι αρχικές αυστηρές ποινικές ρήτρες θα πάψουν να βαρύνουν την ιδιωτική εταιρεία.

Επειδή, τα πολλά εκατομμύρια ευρώ που, σύμφωνα με τις Γερμανικές καταθέσεις, διατέθηκαν ως μαύρο πολιτικό χρήμα από τη SIEMENS προς τη χώρα μας, φυσικά και δεν εξαντλούνται σε πολυτελή ταξίδια ιπτάμενων Υπουργών.
Επειδή και μόνο εκ του αποτελέσματος είναι σκανδαλώδεις οι αδικαιολόγητες υποχωρήσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης στις διαπραγματεύσεις για την οριστική παραλαβή του συστήματος C4I (Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων) τη στιγμή μάλιστα που η Κυβέρνηση Καραμανλή βρήκε μία σύμβαση που προσέφερε στο Ελληνικό Δημόσιο ισχυρές δικλείδες διασφάλισης των συμφερόντων του και άρα ακόμα πιο ισχυρά διαπραγματευτικά επιχειρήματα.
ΕΠΕΙΔΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΚΥΣΕΑ ΝΑ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ, ΚΑΙ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ «ΜΑΥΡΑ ΤΑΜΕΙΑ»
Επειδή αν το ίδιο το ΚΥΣΕΑ με την συμμετοχή του Πρωθυπουργού ζητά «έγκριση» ιδιωτικών συμφερόντων για να αποφασίσει πως θα διαχειριστεί τα χρήματα των Ελλήνων πολιτών, δεν θέλουμε να φανταστούμε σε τι βαθμό δέσμιοι υπηρετικών εξαρτήσεων και συναλλαγών είναι οι απλοί Υπουργοί και Υφυπουργοί.
Και επειδή, επιτέλους, δεν μπορεί το μόνο πια εμπόδιο στην επανάκτηση της αξιοπιστίας της πολιτικής να είναι η ίδια η πρωταθλήτρια στη διαφθορά, την συγκάλυψη και τις θεσμικές και πολιτικές εκτροπές Κυβέρνηση Καραμανλή.
ΕΡΩΤΑΣΤΕ:
1. Συνηθίζει η Κυβέρνηση Καραμανλή να ζητάει έγκριση ως υπηρέτης από τα εκάστοτε ισχυρά οικονομικά συμφέροντα για το σύνολο των πολιτικών που εφαρμόζει εις βάρος των Ελλήνων πολιτών, αλλά και για το πως διαχειρίζεται τις κρατικές προμήθειες και το δημόσιο χρήμα;
2. Είναι δυνατόν η έκδοση των αποφάσεων του ΚΥΣΕΑ να εξαρτάται από την έγκριση ιδιωτικών εταιρειών; Και μάλιστα σε βαθμό που αν οι ιδιωτικές εταιρείες, όπως στην περίπτωση της SAIC/SIEMENS δεν συμφωνούν με την απόφαση του ΚΥΣΕΑ, αυτή τελικά να μην εκδίδεται;
3. Έδωσαν τέτοια εντολή υποταγής σε ιδιωτικά συμφέροντα οι πολίτες στην Κυβέρνησή Καραμανλή; Αν όχι, ποια είναι τα κίνητρα ή τα ανταλλάγματα που σας οδήγησαν σε μια τέτοια πρωτοφανή υποταγή;
4. Με ποια αρμοδιότητα η αρμόδια πολιτική ηγεσία προυποσχέθηκε στη SAIC/SIEMENS ποιο θα είναι το περιεχόμενο της απόφασης του ΚΥΣΕΑ;
5. Τέτοιες μεθοδεύεις εννοεί η Κυβέρνησή σας με τον όρο «διαπραγμάτευση»; Έτσι διαπραγματεύτηκε η Κυβέρνηση Καραμανλή και το «ξεπούλημα» του ΟΤΕ;
6. Όλα αυτά τα έγγραφα, που οφείλουν να είναι ήδη μέρος της δικογραφίας των «μαύρων Ταμείων» της SIEMENS στην Ελλάδα, και που καταδεικνύουν τη ύπαρξη αντιθεσμικών, υπόγειων και πρωτοφανών συναλλαγών ιδιωτικών συμφερόντων και Κυβέρνησης Καραμανλή στο ανώτατο επίπεδο, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την τροποποίηση της αρχικής σύμβασης του 2003 και την επιβολή ανεξήγητα επαχθέστερων όρων για το σύστημα C4Ι (Σύστημα ασφάλειας Ολυμπιακών Αγώνων) με προφανή τεράστια ζημία για το Δημόσιο, δεν προβλημάτισαν καθόλου τον Εισαγγελέα κ. Αθανασίου, που δεν βρήκε πολιτικές ευθύνες;
7. Για να μην βγουν τέτοια χαρτιά στην επιφάνεια, αρνείται η Κυβέρνησή σας τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής και επιλέγει να καταρρακώσει τους θεσμούς ασκώντας ασφυκτική χειραγώγηση στην διερευνούσα δικαιοσύνη;
8. Παρακαλούμε να κατατεθούν πλήρη κείμενα όλων των συμβάσεων μετά των τροποποιήσεων των συμβατικών όρων ως και τα κείμενα των εγγράφων από τα οποία προκύπτει ειδικά και συγκεκριμένα η πορεία των εκτελεσθέντων έργων και ποια ακριβώς ήταν αυτά κατά χρονολογική σειρά εκτελέσεως έργων προβλεπομένων από τα συμβατικά κείμενα.

Οι ερωτώντες και αιτούντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης
Γρηγόρης Νιώτης
Θεοδώρα Τζάγκρη
Γιώργος Ντόλιος
Θάνος Μωραίτης
Χρήστος Αηδόνης
Μάρκος Μπόλαρης
Γιώργος Πεταλωτής
Μιχάλης Τιμοσίδης
Γιάννης Δριβελέγκας
Χρύσα Αράπογλου
Γιάννης Αμοιρίδης
Χρήστος Χάιδος
Αλέξανδρος Αθανασιάδης
Τάσος Σιδηρόπουλος
Δημήτρης Τσιρώνης
Βαγγέλης Παπαχρήστος
Μιχάλης Παντούλας
Δημήτρης Βαρβαρήγος
Παναγιώτης Ρήγας
Γιώργος Νικητιάδης
Γιάννης Διαμαντίδης
Νίκος Ζωίδης
Γιάννης Σκουλάς
Βασίλης Κεγκέρογλου
Μανώλης Στρατάκης
Λεωνίδας Γρηγοράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου