Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Έντονη λογομαχία Πάγκαλου - Χατζηνικολάου

Έντονη λογομαχία ξέσπασε στον αέρα, σήμερα το πρωί,   μεταξύ του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου και του δημοσιογράφου κ. Νίκου Χατζηνικολάου σε εκπομπή του Ρ/Φ σταθμού REAL FM. Η αφορμή ήταν οι χθεσινές δηλώσεις του κ. Πάγκαλου στη βουλή.
Να πως ακριβώς  εξελίχθηκε η λογομαχία:  


Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:.  Δεν είχα καμία πρόθεση να δημιουργήσω κανένα επεισόδιο. Επεισόδιο έγινε γιατί η Ν. Δ. δεν ξέρει και δεν ανέχεται να χειρίζεται την ελευθερία …. στο Κοινοβούλιο.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:  Μπορώ σας παρακαλώ να θέσω ένα – δύο ερωτήματα.

Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Ασφαλώς.  Αλλά κι εγώ έχω το δικαίωμα να απαντάω.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:  Ασφαλώς.  Ερώτημα πρώτο.  Όταν γίνεται μια συνεδρίαση στη βουλή, αυτής της σημασίας της χθεσινής συνεδρίασης και μάλιστα μπροστά και από διαδικασίες ψήφισης του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, που έχουν προκαλέσει τις γνωστές εντάσεις και ο Πρωθυπουργός αλλά και ο νέος Υπουργός Οικονομικών και Αντιπρόεδρος, ο κ. Βενιζέλος, κάνουν μια προσπάθεια να δημιουργήσουνε ένα συναινετικό κλίμα.  Τι νόημα έχει εσείς να πυροδοτείτε την ατμόσφαιρα, με μια δήλωση για τη 10ετία ’70 – ’80 και για την Κυβέρνηση Παπανδρέου με την οποία κατ’ ουσία προσβάλατε τις Κυβερνήσεις του ’74 και του ’77 υπό τον Κων/νο Καραμανλή, οι οποίες δεν μπορεί να πει κανείς   ότι δεν ήταν δημοκρατικές Κυβερνήσεις, από όποια σκοπιά κι αν βλέπει τα πράγματα.

Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:  Εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν ήταν δημοκρατικές Κυβερνήσεις.

 Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:  Μα είπατε, η πρώτη δημοκρατική Κυβέρνηση και μάλιστα συμπληρώσατε τα περί υποθηκών κ.λ.π.  Θέλω να σας πω ότι η Κυβερνήσεις Παπανδρέου  ’81 -’89 χρέωσαν την χώρα σε πολύ μεγάλο βαθμό, πολύ μεγαλύτερο απ’ ότι οι Κυβερνήσεις ’74 – ’81.

Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:  Ακούστε να σας πω κ. Χατζηνικολάου, δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω μια συζήτηση που εγώ θα εκθέτω την άποψη του ΠΑΣΟΚ και σεις της Νέας Δημοκρατίας.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:   Όχι.  Όχι εγώ δεν εκθέτω της άποψη της ΝΔ, κύριε Αντιπρόεδρε.  Αφήστε αυτά. Όχι σε μένα.  Εγώ εκθέτω τις προσωπικές μου απόψεις.  Δεν εκθέτω ούτε τις απόψεις της ΝΔ ούτε κανενός άλλου Κόμματος.

 Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:  Κύριε Χατζηνικολάου σας βρίσκω εκνευρισμένο και γι’ αυτό θα προτιμούσα να αποχωρήσω.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:   Όχι.  Εγώ βρίσκω πολύ προκλητικό να μου λέτε ότι εκθέτω τις απόψεις κόμματος.  Εγώ έχω 30 χρόνια στη δημοσιογραφία και αυτό δεν έχει τολμήσει να μου το πει κανείς.

Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:  Μπορώ να μιλήσω κ. Χατζηνικολάου;

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:   Να είστε προσεκτικός μαζί μου.

Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΣ:  Θα είμαι  πολύ προσεκτικός  και επειδή δεν δέχομαι συμβουλές και επιταγές σας χαιρετίζω.  Χαίρετε.

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:   Να πάτε στο καλό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου