Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ


Μου είπαν να ζωγραφίσω τη θάλασσα κι εγώ την έκανα
φουρτουνιασμένη.
Μου είπαν να ζωγραφίσω τον ουρανό, μα εγώ τον έκανα
γκρίζο.
Μου είπαν να ζωγραφίσω δυο πουλιά, κι εγώ τα έκανα
μαύρα.
Μου είπαν να ζωγραφίσω το δάσος, μα εγώ έφτιαξα μόνο
στάχτες.
Μου είπαν να ζωγραφίσω τον ήλιο, μα δεν τον έβλεπα και
έφτιαξα σύννεφα.
Κοίταξα την ζωγραφιά μου … ένιωσα πόνο στη ψυχή μου, την
έσκισα σε χίλια κομμάτια.
Πήρα τα πινέλα της ψυχής μου και άρχισα ξανά να
ζωγραφίζω.
Έφτιαξα την θάλασσα ήρεμη, τον ουρανό γαλάζιο, πάνω που πετούσαν
δυο κατάλευκοι γλάροι.
Ζωγράφισα το δάσος καταπράσινο, λουλούδια κεντημένο.
Έδιωξα όλα τα γκρίζα σύννεφα από τον ουρανό και στη θέση τους
έβαλα χιλιάδες ηλιαχτίδες.
Κοίταξα ξανά τη ζωγραφιά μου … γαλήνη και ηρεμία γέμισε τώρα
η ψυχή μου.
και στο πλάι της ζωγραφιάς μου έγραψα μονάχα μία
λέξη : ΖΩΗ

Χριστίνα Τριανταφυλλίδου
Β Τάξη
3ο Γυμνάσιο Αργοστολίου
Κεφαλονιά

Με αυτό το πανέμορφο ποίημα, η μαθήτρια της Β’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου Χριστίνα Τριανταφυλλίδου, μας έκανε περήφανους παίρνοντας το 1ο Βραβείο του 11ου Διαγωνισμού ποίησης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Το βραβείο απονεμήθηκε στις 27 Δεκεμβρίου 2010 σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια του 7ου Φεστιβάλ ποίησης.

Συγχαίρουμε τη μαθήτρια Χριστίνα Τριανταφυλλίδη για την επιτυχία της και τις ευχόμαστε να είναι πάντα καλά, να έχει πάντα επιτυχίες στη ζωή της και να μας κάνει και μας  υπερήφανους για τα νιάτα του τόπου μας.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου