Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Γιάννης Κωνσταντάτος: Άποψη για την επιστολή μου στον πρόεδρο της Κυβερνήσεως και ανώνυμες ύβρεις που δέχτηκα!

          Όπως ήταν αναμενόμενο πολλές αντιδράσεις προκάλεσε η ανοιχτή μου επιστολή προς τον πρόεδρο της κυβερνήσεως Γεώργιο Παπανδρέου στον οποίο μεταφορά την οργή και την θλίψη μας για τα απαράδεκτα μέτρα αναφορικά με το χαράτσι της ΔΕΗ. Ήταν εντυπωσιακά τα μηνύματα που έλαβα από δεκάδες με τα θετικά τους σχόλια και τους ευχαριστώ. Όφειλα να πράξω κατά συνείδηση αυτό που θεωρώ χρέος ενός πολιτικού , να λέω την αλήθεια. Έχω δε υποχρέωση για ένα παραπάνω λόγο, επειδή στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές είχα και την επίσημη στήριξη του πασοκ. Αυτό μου επιβάλλει διπλά να μην σιωπήσω ένοχα στα πλαίσια μια κομματικής υποκριτικής ευσυνειδησίας για όσα γίνονται αλλά να βγώ μπροστά να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου.
 
          Θυμίζω ότι αυτή δεν είναι η πρώτη μου ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό. Είναι η δεύτερη αφού η πρώτη έγινε μεσούσης της προεκλογικής περιόδου όταν βγήκαν απαράδεκτα να πουν πως πουλάνε το αεροδρόμιο. Τότε αντέδρασα μολονότι το θέμα εκμεταλλεύτηκε ο αντίπαλος μου δημαγωγώντας αλλά και τότε όφειλα να προασπιστώ απέναντι στην κυβέρνηση την δημιουργία πάρκου στο π. αεροδρόμιο. Λησμονούν ορισμένοι ότι ένα μήνα πριν τις εκλογές διάβασα αυτή την επιστολή και είπα ότι θα σταθώ απέναντι στην κυβέρνηση με κάθε μέσο και τρόπο. Ένα μήνα πρίν τις εκλογές έκανα αυτό που κανένας άλλος υποψήφιος με στήριξη στους όμορους δήμους δεν τόλμησε να κάνει γιατί για μένα ήταν και είναι πάνω απ όλα ο δήμος μου και το συμφέρον του!
 
         Η επιστολή μου δεν είχε βέβαια μόνο θετικές αντιδράσεις. Υπήρξαν και ανώνυμες κριτικές πικρόχολες και κακόβουλες. Ότι ήθελε έγραψε ο καθένας που ανώνυμα σχολίασε μια δημόσια κριτική μου. Είπαν ότι έφυγα από το πασόκ; Που το διάβασαν αλήθεια αυτό; Είπαν ότι δεν έχω δικαίωμα να γράφω επειδή ανήκω στο πασόκ; Ποιος δημοκρατικός κώδικας λέει πως οι πασοκοι δεν έχουν το δικαίωμα να μιλάνε και να μην αντιδρούν στα τραγικά λάθη εις βάρος του λαού μας; Μου έγραψαν πως πήγα με τον Σαμαρά και άλλα πολλά χαριτωμένα ! Με έβρισαν και με λοιδόρησαν οι άνθρωποι του κομματικού οχετού που δεν βλέπουν τι γίνεται στην Ελλάδα αλλά μόνο στο κομματικό τους παραμάγαζο. Άνθρωποι που δεν τολμούν να γράψουν επώνυμα όλα όσα μου αναφέρουν ανώνυμα γιατί η κοινωνία τους περιμένει στην γωνία! Απορούν δε ορισμένοι εξ αυτών γιατί έβαλα υποψηφιότητα στο όργανο της ΠΕΔΑ ενώ έστειλα την επιστολή αυτή δέκα μέρες πρίν; Έλα ντε, βρείτε το μόνοι σας φωστήρες της πολιτικής ζωής του τόπου μας αφού εγώ ανήκω στον χώρο μου με το δικαίωμα όμως να λέω ανοιχτά την άποψη μου όπως το κάνουν οι νεολαίοι, οι συνδικαλιστές και χιλιάδες άλλοι που βλέπουν να προδίδουν τα όνειρα και τις προσδοκίες τους!
 
          Ολοκληρώνοντας να πω ότι ο Αγώνας για το Μέλλον, η δημοτική μου παράταξη έχει ανθρώπους που ανήκουν σ όλο το πολιτικό φάσμα και μας ενδιαφέρει μόνο το καλό του δήμου μας. Εγώ είμαι πασοκ, ο Ζωγόπουλος ΝΔ , ο τάδε ΚΚΕ ενώ ο Χ με τον Κουβέλη. Ο καθένας έχει ταυτότητα , οι περισσότεροι δεν ανήκουν πουθενά αηδιασμένοι από το πολιτικό σύστημα ενώ ορισμένοι δε παραμένουν φανατικοί του πασοκ. Όλοι για μένα έχουν πολιτικά το σεβασμό μου αλλά θα σεβαστούν και όλοι το δικαίωμα μου να ομιλώ και να διαφοροποιούμαι όπου νομίζω ότι με θίγει μια πολιτική.
 
         Επί της ευκαιρίας ο Μίκης Θεοδωράκης ήρθε καλεσμένος του ΣΥΡΙΖΑ και το δημάρχου στο αεροδρόμιο. Είπε να κρεμάσουν την κυβέρνηση ως προδότες. Δίπλα του στεκόντουσαν ως συνδιοργανωτές ο δήμαρχος Γλυφάδας Κώστας Κόκκορης και ο Δήμαρχος Αλίμου Θάνος Ορφανός ( επίσημοι δήμαρχοι του πασοκ) που άσκησαν επίσης κριτική στην κυβέρνηση για την πώληση του αεροδρομίου. Δεν είδα να διαμαρτύρεται κανένας για την στάση τους; Δεν είδα κανένα κομματόσκυλο να γράφει στο fc ανώνυμα όσα υβριστικά έγραψε σε μένα. Το γιατί; Τα συμπεράσματα δικά σας!
Επιστολή Γιάννη Κωνσταντάτου στον Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου