Τον Μάϊο του 1961 άρχισαν οι πρώτες μετασεισμικές εργασίες με το τσιμέντο να έχει κυρίαρχο ρόλο. Ακολούθησε σειρά προβλημάτων συνέχισης έργων και τη δεκαετία του ΄70 αναστηλώθηκε από το ΥΠ.ΠΟ σε δωρεάν σχέδια και επίβλεψη του μηχανικού Τάκη Παυλάτου.
Στις 2.2.1970 η Γέφυρα χαρακτηρίστηκε ιστορικό διατηρητέο μνημείο. Στις 12.12.2001 ύστερα από γνωμοδότηση του ΚΑΣ, υπεγράφη η πεζοδρόμησή της και στις 19.7.2005 έκλεισε οριστικά.
Με το πέρασμα των χρόνων η γέφυρα υπέστη φυσικές φθορές καθώς επάνω από τον άξονά της διέρχονταν αυτοκίνητα κάθε βάρους. Το 1995 ο Δήμος Αργοστολίου ανακίνησε το θέμα της αναστήλωσής της, το οποίο συνεχίστηκε μέχρι τα τελευταία χρόνια. Ο Δήμος δεχόταν πεισματική αντίσταση από αντιπολιτευόμενες δυνάμεις. Από το ΥΠ.ΠΟ. κεντρικότατο ρόλο για την διάσωσή της έπαιξε ο κ. Άρης Ποζιόπουλος. Από την πλευρά του Δήμου οι δήμαρχοι κ.κ. Καλαφάτης, Φόρτες, Τσιλιμιδός.
Χάθηκε πολύτιμος χρόνος λόγω πολιτικών επεμβάσεων του τύπου «θεραπείας», υποσχόμενων την απόδοση της γέφυρας στα οχήματα. Φυσικά η απόφαση για πεζοδρόμηση ήταν αδύνατο να αλλάξει. Τελικά η αρχική "τρυπούλα" -όπως την αποκαλούσαν οι κωλυσιεργοί- έγινε ρήγμα και οδήγησε μεγάλο τμήμα της γέφυρας σε ολοκληρωτική πτώση και τους Αργοστολιώτες στη θλίψη. Τι έχουν να πουν τώρα οι αρμόδιοι των εμποδίων;
Ευτυχώς όμως ο εργολάβος έχει ήδη υπογράψει -με τόσα εμπόδια και πάλι- και είναι ante portas.
Ευρυδίκη Λειβαδά, 12.12.2011
ΤΟ ΒΗΜΑ
O καλαφάτης πέρασε τις σωλήνες από τη γέφυρα , ο Φόρτες την έγραψε κανονικά και ο Τσιλιμιδός φοβόταν μαι χούφτα Δειλινάδες . Ασχε ρε Ευάκι. Γράψε τίποτα καλύτερα για τον Μικέλη Άβλιχο
ΑπάντησηΔιαγραφήTελικά θα το πάρεις το ρημάδι το επίδομα; Ακούγεται ότι μέσα στους πολλούς χώθηκες και εσύ στην δικαστική απόφαση
ΑπάντησηΔιαγραφή