Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Παραιτείται ο Ν. Γιαννόπουλος από το ΔΣ της Αδελφότητας Αθηνών.

 Η επιτυχία της ετήσιας γιορτής του σωματείου μας ήταν κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα,καθώς για τον σκοπό αυτό εργάστηκα σε καθημερινή βάση για ένα μήνα.
  
Πιστεύοντας,ότι ολοκλήρωσα τον κύκλο μου στην Κεφαλληνιακή Αδελφότητα , παραιτούμαι από Αναπληρωτής Πρόεδρος.

 Επιθυμώ,επίσης,να μην είμαι ούτε απλό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

  Ήταν μεγάλη τιμή για μένα και την οικογένεια μου που υπηρέτησα το ιστορικό 
αυτό σωματείο αρχικά ως ΄Β Αντιπρόεδρος και στη συνέχεια
ως Ά Αντιπρόεδρος.
   
Πανοσιολογιώτατε Νικόλαε Χαρτουλιάρη,αγαπητά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,η απόφαση μου είναι οριστική και παρακαλώ πολύ να γίνει σεβαστή.

 Υ.Γ. Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους Δημοσιογράφους για την άψογη συνεργασία που είχαμε κατά το διάστημα της παρουσίας μου στο προεδρείο της Κεφαλληνιακής Αδελφότητας Αθηνών.Ήταν όλοι τους πολύ σωστοί.

Φιλικά

Νίκος Γιαννόπουλος
Δημοσιογράφος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου