Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ POROSNEWS


ΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο:
- Το όνομα σας παρακαλώ;
- Παπαδοπούλου.
- Το μικρό;
- Στο σπίτι. Κοιμάται.
 Δυο άσπονδες φίλες :
- Σιγά μωρή... Και ποιά νομίζεις ότι είσαι; Αν θες να ξέρεις μάλιστα, ο γκόμενός σου βγήκε μαζί μου εχθές!
-΄Ελα ρε, σοβαρά; Δεν μου κάνει καμμία εντύπωση! Το συνηθίζει να βγάζει έξω τα σκουπίδια τις Κυριακές!!
 Stella Katsadoura
Βλέπει ένα σκουλήκι ένα πιάτο μακαρονάδα. Το κοιτά από την μία, από την άλλη, πλησιάζει και λέει:
- Πωπώ παρτούζα!
 Depi Cta
Τρεις φίλοι συζητούν σχετικά με τις συμπτώσεις:
-Η γυναίκα μου διάβαζε την "Ιστορία δύο πόλεων" και γέννησε δίδυμα!
-Η δικιά μου διάβαζε τους "Τρεις σωματοφύλακες και γέννησε τρίδυμα!
Τότε ο τρίτος πετάγεται από τη θέση του πανικόβλητος και φωνάζει:
-Ωχ, πρέπει να πάω αμέσως στο σπίτι μου! Την ώρα που έφευγα η γυναίκα μου διάβαζε το "Ο Αλή Μπαμπά και οι σαράντα κλέφτες"
 Zwh Prasinoudh
EROTISI: Giati o pontios otan beni sto asanser perimenei;

APANDISI: Giati to asanser grafi 3 atoma kai..... perimeni tous allous dio
Πηγή: http://porosnews.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου