Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση Δημοτικού Συμβούλου Αργοστολίου Σπύρου Σαμούρη με θέμα: « ΜΟΥΡΔΟΛΟΓΊΕΣ»

Ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία φαίνεται ότι δίνει ο νέος Δήμαρχος Κεφαλλονιάς και οι συνεργάτες του με επαίσχυντα κείμενα που τα αποκαλούν ‘δελτία τύπου’.
            Η νέα επικοινωνιακή τακτική που εισάγει στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας ο νέος μας Δήμαρχος και οι συνεργάτες του εστιάζεται σε μια φράση: «Ό,τι πετάει το πυροβολούμε».
            Καλό θα ήταν όμως, τα σκάγια να βρίσκουν και τον στόχο, που δεν ήταν άλλος, στην προκειμένη περίπτωση, από την … ταμπακιέρα που τελικά, παραμένει ανέγγιχτη.
           
Από την πλευρά μου τέθηκαν συγκεκριμένα πολιτικά ερωτήματα και αντί απαντήσεων σε αυτά, έλαβα επιστολή με το νέο ήθος και ύφος των συνεργατών του, δηλ. μια υπέρμετρη αλαζονεία, που τελικά επιβεβαιώνει τα γραφόμενά μου.
            Πέρα όμως από την αλαζονεία, στα νέα πρωτόγνωρα ήθη που εισάγονται στην Κεφαλλονιά, είναι και η νέα μορφή εξουσίας που άπτεται στη χλιδή και στην αυθαιρεσία.
Χλιδή:                         Νέο Δημαρχιακό Μέγαρο (Τράπεζα Ελλάδας)
                       Αυθαιρεσία:    Διαδικασία ανακαίνισης κτιρίου Τράπεζας Ελλάδας, χωρίς καμιά απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου.
Εθελοντική πρόσληψη με διοικητικές αρμοδιότητες στο βωμό προεκλογικών υποσχέσεων και όχι μόνο.
Προσωπική ασφάλεια Δημάρχου: «η προσωπική ασφάλεια του καθενός και τα προσωπικά δεδομένα δεν μπαίνουν σε διάλογο… Εγώ δεν έχω ασφάλεια σήμερα αλλά από χρόνια» όπως είπε ο ίδιος.
            Κλείνοντας θα ήθελα να υπενθυμίσω στον κ. Δήμαρχο και τους κ.κ. συνεργάτες του ότι ουδέποτε αποποιήθηκα τον μισθό των 1500 ευρώ που λάμβανα ως αποζημίωση κατά την διάρκεια της θητείας μου στον Δήμο Αργοστολίου ως Αντιδήμαρχος. Αυτό όμως είχε ημερομηνία λήξης. Και το γνώριζα. Όπως όλοι μας άλλωστε που υπηρετούμε τέτοιες θέσεις.
            Στην ουσία, ήμουν, είμαι και θα είμαι ένας επαγγελματίας που ουδέποτε με διακατείχε το σύνδρομο του θώκου και της μεγαλομανίας. Η παρουσία μου στην κοινωνία και η αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό μου, εκφράζεται σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, χωρίς δημιουργία φρούδων εντυπώσεων, ελπίδας και άκρατης υποσχεσιολογίας.
            Έτσι έχω μάθει να λειτουργώ στη ζωή μου.
            Και έτσι θα συνεχίσω να πορεύομαι.
Αργοστόλι18 Φεβρουαρίου 2011
Σπύρος Σαμούρης
Δημοτικός Σύμβουλος
  
Υ.Γ.
1. Όταν δεν απαντάς στην πολιτική με πολιτικά επιχειρήματα, αυτό που εύκολα μπορείς να κάνεις είναι να οδηγήσεις τον αναγνώστη για εντυπωσιασμό σε λέξεις τύπου «μουρδολογίες» (βλ. στο google – βικιπεδια κ.α.).
2. Η κυνηγετική περίοδος λήγει στις 28/2/2011. Τρεχάτε. Προλαβαίνετε. 


ΤΟ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ  
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΙΣΧΥΡΗ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Αργοστόλι 18-02-2011                                                          
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΜΟΥΡΗΣ, ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ Η ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ


           Για όσους δεν γνωρίζουν την ετυμολογία της λέξης μπουρδολογία, τους ενημερώνουμε ότι, όταν κάποιος χρησιμοποιεί πολλές μπούρδες μαζί, απλά μπουρδολογεί.
 
           Η ανακοίνωση λοιπόν του δημοτικού συμβούλου Σ. Σαμούρη που αναφέρεται στον Δήμαρχο Κεφαλλονιάς Αλ. Παρίση, έχει όλα τα χαρακτηριστικά της ακατάσχετης μπουρδολογίας και δεν χρήζει κανενός περαιτέρω σχολίου από τον Δήμαρχο, πέρα από την υπενθύμιση μίας δήλωσης του τέως Δημάρχου Αργοστολίου Γ. Τσιλιμιδού, ο οποίος για τον κ. Σπύρο Σαμούρη έχει δηλώσει δημόσια τα εξής:
«Είναι ντροπή της πολιτικής και με αυτά που λέει δείχνει ότι το πολιτικό του βάρος είναι των 1500 ευρώ»
 
           Αυτά προς το παρόν…

 
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου