Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Αλ. Αθανασιάδης δεν ψηφίζει το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα.


Ο βουλευτής Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ κ. Αλ. Αθανασιάδης δήλωσε σε Ρ/Φ σταθμό, ότι είναι αποφασισμένος να μην ψηφήσει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα. .

«Δεν θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και τα πιστεύω μου. Δεν θα το ψηφίσω, διότι πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έλθει πακέτο. Έπρεπε να έλθει αναλυτικά».   
Είπε ακόμη ότι «δεν είμαι ικανοποιημένος από τις αλλαγές που έγιναν στο οικονομικό πρόγραμμα για την περίοδο 2012-2015» όπως επίσης ότι «το δεύτερο μνημόνιο δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στην εκλογική μου περιφέρεια και στη χώρα».

Επίσης είπε ότι, δεν γνωρίζει αν υπάρχουν άλλοι βουλευτές που δεν θα ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και ότι είναι έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες των πράξεών του.
Πηγή: Διάφορα  sites του Internet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου