Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Νίκος Φραντζής: Απαντά στη μεθοδευμένη επίθεση στο προσωπό του.

Χωρίς να επιθυμώ την αντιδικία με τον οποιοδήποτε είμαι υποχρεωμένος να αναφερθώ περιεκτικά και χωρίς να επιδοθώ σε λογιστικές αλχημείες στα πεπραγμένα μου. Η αναγκαιότητα αναφοράς μου στο παρελθόν δεν αποσκοπεί σε τίποτε άλλο παρά να ¨απαντήσει¨ στην μεθοδευμένη (κατανοητή όμως) επίθεση εναντίον μου.
Παρακαλώ λοιπόν διάφοροι χαρακτηρισμοί και άλλα λαμβάνουν χώρα και αναφορά να μην ξεχνάμε ότι:
  1. Τον πρ. Δήμο Λειβαθούς ΔΕΝ παρέδωσε ο Ν. Φραντζής,
  2. Ο Ν. Φραντζής παρέδωσε το Δ. Λειβαθούς στις 31/12/2006, αποτελεί συνεπώς ατόπημα η αναφορά σήμερα στην προ-προηγούμενη δημοτική αρχή. Κατανοητοί οι λόγοι, επικοινωνιακό το παιχνίδι,
3. Όταν ο Ν. Φραντζής ήταν δήμαρχος συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που συμβαίνει σήμερα: Μας έδιναν συγχαρητήρια φίλοι και αντίπαλοι αναγνωρίζοντας ότι η περιοχή Λειβαθούς ήταν η πιο καθαρή και ευπρεπισμένη. Ιδιαίτερα πλατείες, δρόμοι, τουριστικές περιοχές όπως το Κάστρο Αη – Γιώργη, οι Τάφοι Μαζαρακάτων και Λακήθρας, οι παραλίες μας ήταν από τέλη Μαΐου πανέτοιμες να δεχτούν επισκέπτες και τουρίστες,  

4. Όταν ο Ν. Φραντζής ήταν δήμαρχος η Λειβαθώ πρωταγωνιστούσε στον Πολιτισμό, στη Δημιουργία Ανθρωπίνων Δράσεων, στα Κοινωνικά Προγράμματα και σε πρωτοβουλίες που προκαλούσαν το θετικό και πανκεφαλληνιακό ενδιαφέρον. Απτά παραδείγματα: Η Φιλαρμονική Λειβαθούς, η Χορωδία Λειβαθούς, Το Μπαλέτο, Το Τμήμα Εικαστικών, η Μουσική Σχολή (Δημοτικό Ωδείο), το ΚΑΠΗ, το Βοήθεια στο Σπίτι, τα προγράμματα Αθλητισμού, Δημιουργικής Απασχόλησης και Πολιτιστικές Εκδηλώσεις που ακόμα φιλοξενούνται στις αναμεταδόσεις των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ  
5. Την περίοδο 2003-2006 δρομολογήθηκαν, μελετήθηκαν, εκτελέστηκαν έργα που ουδέποτε στο παρελθόν είχε δει η Λειβαθώ: Ανάπλαση χωριού Κάστρου Αη – Γιώργη, Τουριστικό Αγκυροβόλιο Αγίας Πελαγίας, Οδοποιίες σε όλα τα χωριά, Υδρεύσεις, Αναπλάσεις, Παιδικές Χαρές, Οργάνωση Υπηρεσιών, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Περατάτων, Γυμνάσιο Κεραμειών (νέο κτίριο), Δημοτικό Σχολείο Κεραμειών (επέκταση κτιρίου) κ.α.

Πορεύθηκα 20 και πλέον χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με μοναδικό μου μέλημα και στόχο να προσφέρω στους συμπολίτες μου και στον τόπο μου. Το έπραξα με Πάθος, το Διεκδίκησα με κάθε Έντιμο και Νόμιμο Μέσο αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία χρηματοδότησης ανάλογα με τις συνθήκες και τα δεδομένα της εποχής. Λειτούργησα με Ήθος, με Ανιδιοτέλεια και χωρίς Εμπάθεια εναντίον ακόμα και των πλέον παθιασμένων αντιπάλων μου ή ακόμα και εναντίον εκείνων που πρόδωσαν την εμπιστοσύνη μου. Εκτίμηση και πεποίθησή μου είναι ότι στον τόπο μου προσέφερα και συνέβαλλα στο να ανοίξουν δρόμοι προόδου και προκοπής.

Στις τελευταίες εκλογές αποφάσισα να μην κατέλθω υποψήφιος αλλά φανερά και ξεκάθαρα να στηρίξω τον συνδυασμό του κ. Κοτσιλίνη. Η επιλογή μου θεωρώ ότι υπήρξε σωστή και δεν μετάνιωσα.

Στα 20 και πλέον χρόνια ενασχόλησής μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπηρετώντας στα υψηλοτέρα των αξιωμάτων, αν μη τι άλλο έχω ενισχύσει την Αυτοπεποίθηση μου και κράτησα πάντα την Πολιτική αντιπαράθεση σε επίπεδα Ευπρέπειας, Αξιοπρέπειας και Αυτοσεβασμού. Αυτά διδάχθηκα από τον μέντορά μου στην Αυτοδιοίκηση και αυτές τις αρχές είχε και έχει η οικογένειά μου…Αρχές και Αξίες που Τίμησα, 
 Υπηρέτησα και σήμερα προβληματίζομαι γιατί εκφυλίζονται και λοιδορούνται.

Ευθύνη της Κοινωνίας πραγματικά και ουσιαστικά να αντιδράσει…..

ΝΙΚΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ - Πρ. Δήμαρχος Λειβαθούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου