Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Βλαδίμηρος Κυριακίδης - «Όλοι οι πολιτικοί είναι προδότες»


Η Φαίη Μαυραγάνη ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο του FOCUS WEB TV τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Όλοι οι πολιτικοί είναι προδότες. Ο Έλληνας ξύπνησε μόλις πόνεσε η τσέπη του». Μιλάει ακόμη: για την αγάπη του για το θέατρο, τα δύσκολα χρόνια που πέρασε μέχρι την καταξίωση, για την γυναίκα του αλλά και για την
κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας.

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: « Η μόνη μου περιουσία είναι το θέατρο. Όχι σαν χρήμα, αλλά σαν ουσία και γι’ αυτό είμαι χαρούμενος. Η σχέση με το κοινό είναι σαν σχέση έρωτα. Βάζω μερικές παγίδες και μερικές ντρίπλες στον εαυτό μου, ώστε  να κρατώ φρέσκια την παράσταση. Την νέα χρονιά θα κάνω μια παράσταση, όπου θα μιλήσω για τον Έλληνα, λέγεται «Δεν είμαι καλά». Πήγαινα στα διαλείμματα των άλλων γυρισμάτων για να φάω στο break, επειδή δεν είχα λεφτά για να ζήσω.  Λατρεύω το συνάφι μου. Λατρεύω τα πάντα στο συνάφι μου. Το μυστικό μιας σχέσης είναι να σέβεσαι τον κόπο και τον χρόνο που καταβάλλει και ο άλλος στην σχέση. Όταν παίζουμε μαζί με την γυναίκα μου, είναι σαν να μην γνωριζόμαστε πάνω στην σκηνή. Όλοι οι πολιτικοί είναι προδότες. Χρόνια ψηφίζουμε βάση συμφερόντων και όχι ιδεολογίας. Ο Έλληνας ξύπνησε μόλις πόνεσε η τσέπη του. Το σύστημα έχει καταρρεύσει. Το ευρώ δεν υπάρχει, όπως και η Ευρώπη.  Διαβάζω για να μπορώ να εκφέρω μια άποψη, για να είμαι χρήσιμος, να μην με κοροϊδεύουν».

 Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Σε Πρώτο Ενικό πατώντας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου