Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο μήνυμα Σπύρου Διον. Ματιάτου Υποψ. Βουλευτή με την Κοινωνική Συμφωνία.


Απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου σε όσους με στήριξαν με την ψήφο τους και έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. 

Ευχαριστώ τους προσωπικούς μου φίλους, απ’ όλη την Κεφαλονιά, τους χωριανούς μου, τους συγγενείς μου και την οικογένεια μου, που μέσα σε αυτή τη δύσκολη πολιτική συγκυρία, στάθηκαν συμπαραστάτες στον αγώνα
μου και βοήθησαν αποφασιστικά στο να συγκεντρώσω εκατό περίπου ψήφους.

Ευχαριστώ την συνυποψήφια μου από το ίδιο δημοτικό διαμέρισμα, της Λειβαθούς, Χριστίνα Μπίρμπα, για τον ωραίο αγώνα που δώσαμε μαζί, καθώς και τον συνυποψήφιό μου από την Παλική, Παναγή Βλάχο.

Ευχαριστώ όλα τα μέλη της προσωρινής ΝΕ της Κοινωνικής Συμφωνίας Κεφαλονιάς & Ιθάκης, για την συμβολή τους.

Ευχαριστώ τα ΜΜΕ της Κεφαλονιάς, ραδιοφωνικούς σταθμούς,  έντυπα και ηλεκτρονικά, για την ανιδιοτελή φιλοξενία τους, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.

Παρ’ όλο που το κόμμα της  Κοινωνικής Συμφωνίας, δεσμευόταν με  συγκεκριμένες θέσεις και ρεαλιστικό πρόγραμμα, μακριά  από εκβιαστικά διλλήματα, για την ανασυγκρότηση της χώρας και την έξοδο από την κρίση δεν κατάφερε να πείσει.  Το σύντομο χρονικό διάστημα ύπαρξης, του νέου αυτού πολιτικού φορέα και  η απομάκρυνση του λαού σε ότι σχετιζόταν με το ΠΑΣΟΚ, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

Σέβομαι απόλυτα και ταυτίζομαι με  την επιλογή των συμπατριωτών μου και τους συγχαίρω, γιατί  κατάφεραν το πολυπόθητο  πλήγμα στον δικομματισμό και στις αντιλαϊκές τακτικές του, που ήταν και δική μου επιδίωξη.  Η χώρα γυρίζει σελίδα και αυτό πρέπει να μας δίνει ελπίδα.

Θέλω να συγχαρώ ειλικρινέστατα, την νεοεκλεγείσα βουλευτή του νομού μας κ. Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, και να της ευχηθώ από καρδιάς καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.

Τέλος θα ήθελα να βεβαιώσω όλους τους συμπολίτες μου, από την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με συνεπεία, για αξίες και αρχές που ταυτίζονται με την πρόοδο και την ευημερία του λαού μας και της πατρίδας μας.




Σπύρος Διον. Ματιάτος
Υποψήφιος Βουλευτής Κοινωνικής Συμφωνίας
Κεφαλονιάς & Ιθάκης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου