Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Focus Web TV: Εκπομπή με τον Γιάννη Κωνσταντάτο


Ο Γιάννης Κωνσταντάτος  συγγραφέας/επικεφαλής αντιπολίτευσης δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, καλεσμένος  στο studio του Focus Web TV μιλάει στην Φαίη Μαυραγάνη σε «ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ». Μαζί συζητούν για το καινούριο του βιβλίο, «Ο Έλληνας Αντιβασιλέας του Σιάμ »  ,για την πολιτική, για την Αργυρούπολη,  για την οικογένεια του αλλά και για την μεγάλη του αγάπη την Κεφαλονιά.


Γ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ: “To γράψιμο για μένα είναι ερωτική πράξη. Ένας άνδρας γίνεται άνδρας όταν κρατήσει πρώτη φορά στην αγκαλιά του τα παιδί του. Η γυναίκα μου, η Χρυσούλα είναι η ρίζα, ο λαιμός και ο θεμέλιος λίθος στην ζωή μου. Από μικρό παιδί ήθελα να ασχοληθώ με την πολιτική. 

Είμαι κοντά στον κόσμο, όχι ξύλινα αλλά ανθρώπινα. Το σημείο αναφοράς μου είναι η Αργυρούπολη, ότι και να μου έδιναν, το καλύτερο σπίτι, στην καλύτερη περιοχή πάλι θα επέλεγα να είμαι στην Αργυρούπολη. Όνειρο μου είναι κάποια στιγμή να μετακομίσω στην Κεφαλονιά».
Ειρήνη Νικολοπούλου: «Αυτό το βιβλίο έχει όλα τα φοντα να εξελιχθει  και να γίνει μία καταπληκτική ταινία.

Μάξιμος Μουμούρης: «Το βιβλίο έχει πολύ έντονα κινηματογραφικά στοιχεία και είναι ένα καταπληκτικό έργο για τον Έλληνα».



Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής σε Πρώτο Ενικό πατώντας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου